Medewerker callcenter (m/v) 16 – 40 uur / Ede

Noot personenvervoer behoort met een wagenpark van ruim 1400 voertuigen tot één van de grotere personenvervoerders in Nederland. Wij zijn actief in verschillende vormen van personenvervoer, van rolstoeltaxi tot touringcar. Daarnaast zijn we gespecialiseerd in het vervoer van mensen met een mobiliteitsbeperking (gehandicapten, ouderen en leerlingen naar speciaal onderwijs).

Werkzaamheden

Gezamenlijk met een leuk team aan collega’s fungeer je als aanspreekpunt van Noot Personenvervoer. Veel inkomend telefoneerverkeer betreft ritboekingen maar uiteraard verbind je de telefoon ook regelmatig door naar jouw collega’s op het hoofdkantoor. Verder los je problemen van reizigers (vaak ouderen en gehandicapten) op in samenwerking met de planners. Je informeert reizigers over verwachte ophaaltijden en geeft advies over vertrektijden. Je communiceert op een rustige en duidelijke manier zodat de correcte ritgegevens worden vastgelegd in ons geavanceerde softwaresysteem.

Profiel

  • Sterke communicatieve vaardigheden en een prettige telefoonstem;
  • Denkt oplossingsgericht en zorgt voor een prettige afhandeling van ieder gesprek;
  • Ervaring als callcenter agent is een pré;
  • Flexibel inzetbaar van 06:00 (‘s ochtends) – 01:00 (’s nachts), 7 dagen per week, 365 dagen per jaar;
  • Woonachtig in een straal van 15 km vanaf ons hoofdkantoor;
  • Klantvriendelijk, stressbestendig, representatief en accuraat;

Wat bieden we je?

  • Salaris conform Taxi CAO;
  • De kans om bij goed functioneren een vast contract te ontvangen;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Een plezierige, collegiale werkomgeving met aandacht en begrip voor elkaar.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Stuur dan je CV + motivatie naar solliciteren@noot.nl.

Onze klanten