(Meewerkend) Teamleider Klantenservice (M/V) 32-40 uur

Werkzaamheden

Als (meewerkend) Teamleider Klantenservice ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing & coaching van 3 andere enthousiaste collega’s. Gezamenlijk behandelen jullie de inkomende klachten en weten jullie een negatieve ervaring om te zetten tot een positieve en/of begripvolle uitkomst. Je weet uitstekend onderscheid te maken tussen reguliere klachten en excessen.

Door met je team mee te kijken en te luisteren, voorzie je hen van opbouwende feedback waardoor de klacht optimaal wordt afgehandeld. Dit doe je in samenwerking met de manager die je op de hoogte houdt van de ontwikkelingen binnen de organisatie. Je maakt rapportages op projectniveau van de klachten zodat het management beter inzicht heeft in haar dienstverlening.

Profiel

  • MBO+ en/of HBO werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare ervaring in het behandelen van klachten;
  • Beschikt over goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Kennis van klantprocessen- en systemen om een rapportage te schrijven;
  • Sterk verantwoordelijkheidsgevoel voor de borging van onze dienstverlening;
  • Beschikt over coachende capaciteiten en je bent in staat je team te motiveren, te ontwikkelen en succesvol aan te sturen;
  • Woonachtig in een straal van 30 km vanaf ons hoofdkantoor;
  • Sterk inlevingsvermogen, daadkrachtig, energiek en een echte leid(st)er.

Wat bieden wij jou?

  • Marktconform salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring;
  • Baan voor langere tijd met kans op een vaste aanstelling;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen Noot Personenvervoer;
  • Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling door middel van trainingen;
  • Een plezierige, collegiale werkomgeving met aandacht voor elkaar.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Stuur dan je CV + motivatie naar solliciteren@noot.nl.

Onze klanten